Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Η γεννηση


Οπως καθε γεννηση ετσι και η γεννηση των σχεσεων μου μαζι της ηταν γεματη αγαπη,γαληνη αλλα δυστυχως και αγνοια...Οπως μια μητερα δεν ξερει το μελλον του παιδιου της αλλα παντα θα ειναι εκει κοντα του και θα ειναι διαθετιμενη να δωσει και την ζωη της.Να ζησει ομως και να το βλεπει να καταστεφετε ??? ποσες μητερες μπορουν να το αντεξουν κατι τετοιο ????
Σε μια σχεση δεν μετραει ο χρονοσ και τα μυστικα που θα ανταλλαξεις για να μπορεσεις να δεθεις.Στην πραγματικοτητα αυτο που μασ κραταει δεμενουσ ειναι κατα ποσο νιωθεις γαληνη και κατα ποσο μπορεις να αισθανθεις τον παραδεισο στην αγκαλια του αλλου σου μισου.???και το κυριοτερο οπως ελεγε σιμασια δεν εχει αν μπορεις να πεθανεις για εμενα αλλα να μπορεις να ζησεις για εμενα ??? αν μπορεις να αντεξεις τα λαθη μου και να μην θυμωνεις αλλα να προσπαθεις να τα δεχτεις και να με καταφερεις να τα δω  ιδια.

Δεν ξερω τι πραγματικα μασ κρατησε ενομενους αλλα μας χωρισαν οι ηθικοι κανονες μια κοινωνιας και τα ονειρα  που δεν αντεχει μια κοινωνια που την απασχωλει μονο οσα προβληματα μετριουνται σε ευρω και οχι σε κομματια ψυχης...μονο ο πονος και η ηττα ειναι ο πραγματικος δασκαλος στην ζωη μασ.......


2 σχόλια:

  1. http://mantinada-unicorn.blogspot.com/2007/03/blog-post_6888.html

    Κάνε μου τη χάρη και διάβασέ το...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άγγελος είσαι..."
    Μου ψιθύρισε...
    "Έκπτωτος άγγελος, ναι... κι ανάπηρος,
    μ' ένα φτερό στους ώμους,
    καταδικασμένος ν' αναζητάς τον Παράδεισο
    διασχίζοντας την Κόλαση...
    Μα ευθύνη εγώ καμία δε φέρω...
    Μοίρα σου είμαι, εσύ με ορίζεις...
    Κι αν σε πονάω...
    Εσύ το επέλεξες...
    Έκπτωτος άγγελος είσαι, μα δεν είσαι ο μόνος...
    Άσε τις αισθήσεις σου οδηγός να γίνουν...
    Σε μια αναζήτηση μοναδική...
    Ενός αγγέλου που ζευγάρι θα σου γίνει...
    Μαζί για να πετάξετε ξανά μ' έναν κοινό Παράδεισο προορισμό...
    Μοίρα σου είμαι, εσύ με ορίζεις...
    Μην το ξεχνάς..."

    Ο ουρανός αίμα σταλάζει...
    Η γη ακόμα φλέγεται...
    Η θάλασσα εξακολουθεί να κοχλάζει...
    Μα μέσα στις φλόγες και το θάνατο...
    Μύρισε γιασεμί...

    Οι αισθήσεις μου οδηγός θα γίνουν...
    Σε μια αναζήτηση μοναδική...
    Ενός αγγέλου που ζευγάρι θα μου γίνει...

    Μοίρα μου είσαι...
    Εγώ σε ορίζω...
    ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΩ.

    ευχαριστω για την ευκαιρια που μου εδωσεσ να διαβασω κατι τοσο ωραιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή